معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

  • ۰
  • ۰

کواد کوپتر مویک ایر جدیدترین کواد کوپتر ارائه شده توسط کمپانی بزرگ و مشهور DJI است ، کواد کوپتری با طراحی خارق العاده و امکانات شگفت انگیز که مانند گذشته این کمپانی همگان را با این محصول شگفت زده کرد. این پرنده را در واقع میتوان بین کواد کوپتر اسپارک و کواد کوپتر مویک پرو قرار داد و قیمت آن نیز بین این دو محصول محبوب تعیین شده است. این مولتی روتور 24 ژانویه طی یک مراسم معارفه ای در شهر نیویورک رونمایی شده که همه مخاطبین را شگفت زده کرد.

با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی کواد کوپتر مویک ایر بپردازیم.

MAVIC AIR

آغاز ماجراجویی

مویک ایر

طراحی کواد کوپتر مویک ایر

جادوی مهندسی و طراحی، در کواد کوپتر مویک ایر به کار رفته شده تا در هر ماجراجویی همراه شما باشد . این سری از سری مویک بهترین امکانات را به دارا میباشد و این کواد کوپتر فوق العاده قابل حمل و  انعطاف پذیر است و دارای ویژگی های عملکردی بالا و عملکرد پرواز را برای اکتشاف بی حد و حصر فراهم می کند.

 

کواد کوپتر مویک ایر۲۱ دقیقه مداومت پروازی

مویک ایر تشخیص هوشمند حرکات دست

عکس مویک ایرتشخیص محیط اطراف از ۳ جهت

فروش مویک ایرگیمبال ۳ محوره و دوربین ۴K

خرید مویک ایرتاشو و قابلیت حمل آسان 

مولتی روتور مویک ایرتصاویر پارانوما ۳۶۰ درجه با وضوح ۳۲ مگاپیکسل

 

 

 

 

 

 

سیستم تصویر برداری

 

 

 

تحولی عظیم در زندگی شما

گیمبال ۳ محوره

مویک ایر بهترین کواد کوپتر حمل کننده است که شرکت DJI تا به امروز معرفی کرده این پرنده دارای گیمبال ۳ محوره مکانیکی است که محدوده لرزش آن به ۰٫۰۰۵ درجه کاهش یافته است و در شکل ساختاری نیز به صورت مثلثی قرار می گیرد که باعث میشود مقدار قابل توجهی از لرزش ها را خنثی و تصویری صاف تر و ثابت تر برای شما خلق کند.

 

گیمبال مویک ایر

ویدیو ۴K با سرعت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه

کواد کوپتر مویک ایر ویدیو را با سرعت باورنکردنی ۳۰ فریم در ثانیه تصویربرداری و با کیفیت ۴k با سرعت ۱۰۰ مگابیت در ثانیه ضبط می کند تا هر ثانیه با کیفیت UHD ضبط شود.

 

 

فیلم Slow-Motion

Mavic Air به عنوان یک پرنده فیلم برداری امکان تهیه ویدیو های اسلوموشن با کیفیت ۱۰۸۰p 120fps را در اختیار شما قرار می دهد تا حتی در سریع ترین اتفاقات بتوانید برداشت هایی اسلوموشن زیبایی داشته باشید .

 

 

تصاویر HDR

الگوریتم های جدید HDR به شما کمک می کنند تا تنظیمات مناسب را به صورت هوشمندانه به دست آورید، با توجه به شرایط روشنایی، مناطق بیش از حد روشن و یا تاریک برای انتقال طبیعی تر بین مناطق برجسته و سایه پردازش می شوند، DSP acceleration یکی دیگر از قابلیت های این دوربین است که بسیار کارآمد میباشد و تصاویر را واقعی تر جلوه میدهد.

 

تصویر سمت راست بدون قابلیت HDR میباشد و تصویر سمت چپ با بهره گیری از تکنولوژی HDR گرفته شده است.

تصاویر با کیفیت ۱۲ مگاپیکسل

دوربین Mavic Air مجهز به یک یک سنسور۱/۲٫۳  ،۱۲ مگا پیکسلی CMOS و یک لنز f / 2.8 با فاصله کانونی ۳۵ میلیمتر که معادل طول کانونی ۲۴ میلیمتری است می باشد که برای عکاسی و فیلم برداری با کیفیت بالا مجهز شده است.

8 گیگابایت حافظه داخلی

علاوه بر جا داشتن برای اضافه کردن کارت حافظه جانبی ، کواد کوپتر مویک ایر دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی میباشد که به شما این امکان را میدهد که عکس ها و فیلم ها را به طور مستقیم در کواد کوپتر  ذخیره کنید و فایل ها را از طریق پورت USB 3.0 Type-C خود منتقل کنید.

تصاویر ثبت شده با مویک ایر

ظرافت در طراحی بدنه

طراحی بدنه کواد کوپتر مویک ایر بسیار با ظرافت و دقت انجام شده تا بدنه ای بی نقض را به کاربران جهت پروازی فوق العاده ارائه کند. همچنین بازوهای این مولتی روتور DJI در مقابل شاسی های ایرودینامیکی آن جمع میشود و براکت هایی از جنس آلیاژ آلومینیوم باعث هفت دوربین نصب شده روی بدنه میشود و دریچه های که در عقب پرنده تعبیه شده گرما را خارج میکند و گیمبال اصلی به منظور محافظت بیشتر در قسمت داخلی بدنه محصور شده است.

رادیو کنترل تاشو

 

رادیو کنترل اختصاصی انعطاف پذیر، با کلید های کم، طراحی ارگونومیک برای نگه داشتن گوشی هوشمند خود برای حداکثر راحتی است. میله های کنترل برای حمل راحت تر قابلیت جدا شدن و قرار گرفتن در داخل کنترل از راه دور را دارند.

 

 

 

 

 

 

هوشمند و بصری

 

 

 

استفاده آسان ، سرگرم کننده

ActiveTrack

حالت ActiveTrack این امکان را به شما میدهد کوادکوپتر مویک ایر به صورت همزمان بتواند حداکثر ۱۶ سوژه را شناسایی کند تا به این ترتیب امکان انتخاب سوژه مناسب فراهم شود . از سوی دیگر دقت ردیابی به مراتب بالاتر و کاربرد های گسترده تر باعث می شود حالت ActiveTrack سوژه ها را حتی در حال دویدن، پریدن و دوچرخه سواری دنبال نماید .

خرید کواد کوپتر مویک ایر

 

QuickShots

 

در کوادکوپتر Mavic Air شش حالت برداشت سریع Rocket، Dronie، Circle، Helix، Asteroid و Boomerang تعریف شده است تا فیلم برداری متفاوت و جذابی را تجربه کنید.

نکته حائز اهمیت این است که که تمامی این حالت ها تنها با یک ضربه فعال می شوند و بدون نیاز به ترکیب برداشت های گوناگون، امکان تهیه ویدیو های سلفی جذاب و منحصر به فرد را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر آن با استفاده از اپلیکیشن DJI GO شما می توانید آثار جدید خود را بلافاصله در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید.

فیلمبرداری Boomerang

فیلم برداری Asteroid

SmartCapture

جذاب ، ساده ، و کاملا قابل درک کلماتی هستند که به خوبی حالت SmartCapture یا همان برداشت هوشمند را معرفی می کنند. این حالت راهکاری جدید در زمینه برقراری ارتباط با مویک ایر است و به شما اجازه می دهد با استفاده از دست خود کوادکوپتر را کنترل نمایید .

در صورت بهره گیری از قابلیت SmartCapture کافیست دست خود را تکان دهید و با استفاده از اشاره های دست فرایند شروع پرواز، کنترل Mavic Air، و سپس تهیه تصاویر و ویدیو ها را اجرا نمایید.

TapFly

این گزینه برای گرفتن برداشت های دقیق و بدون اشکال طراحی شده و شما با استفاده از نرم افزار DJI GO 4 از این گزینه برای هدایت آسان کواد کوپتر مویک ایر از طریق انتخاب نقطه استفاده کنید و این کار را با استفاده از مانیتور خود انجام میدهید.

حتما به این نکته توجه کنید که که قابلیت TapFly در تمامی حالت های پروازی Forward، Backward، Free و Coordibate فعال می شود و امکان تنظیم سرعت نیز در آن تعریف شده است تا به این ترتیب تمام حالت ها و سناریو های ممکن پوشش داده شوند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایمنی پرواز

 

 

 

حفاظت بر اساس دید بصری

FlightAutonomy 2.0

سنسور قدرتمند مورد استفاده در قابلیت FlightAutonomy 2.0 از یک عدد گیمبال و دوربین اصلی ، سنسور های بصری دوگانه جلویی، عقبی و پایینی ، سنسور مادون قرمز پایینی ، واحد های اندازه گیری (IMU) چندگانه، و گروهی از هسته های پردازشی تشکیل شده است و از تکنولوژی پیشرفته VIO نیز استفاده می کند .

در تمام مدت پرواز تمامی این اجزا در کنار یکدیگر به کار گرفته می شوند تا اطلاعات مربوط به محیط پیرامون جمع آوری شده و به پردازنده هایی قدرتمند ارسال شوند . در ادامه نیز این اطلاعات به منظور رقم زدن عملکرد های پروازی بهتر و اجرای پرواز شناور دقیق تر مورد استفاده قرار می گیرند.
از سوی دیگر سیستم پیشرفته کمک خلبان (APAS) به طور پیوسته امکان پشت سر گذاشتن موانع روبرو و عقب را فراهم می کند. به جرات می توان گفت تاکنون پرواز با کواد کوپتر ها و اکتشافات هوایی تا به حال به این اندازه ایمن و آسان نبوده اند.

حسگر بصری هندسی (VIO)

ترکیبی از فن آوری VIO و الگوریتم موقعیت یابی مکانی دقیق Mavic Air را دوبرابر کرده است. فن آوری VIO سرعت و نگرش پرنده را در زمان واقعی محاسبه می کند و آن را تعیین می کند و اندازه گیری های نگرش دوگانه دوربین را در حالی که در حال حرکت یا پرواز در هر سرعت است، اندازه گیری می کند. محدوده کاری سیستم موقعیتیابی بینایی اکنون ۰٫۵ تا ۳۰ متر است. با تکنولوژی VIO، Mavic Air با دقت بالاتری در داخل خانه قرار می گیرد و به محیط های پیچیده تر با حرکت بیشتر کنترل پاسخ می دهد.

ساخت نقشه ۳ بعدی

کواد کوپتر مویک ایر دارای یک سیستم حسگر پیشرفته است و دارای دقت بسیار بالا است. با پردازش داده ها از هفت سنسور دوربین در جلو، پایین و عقب بدنه، همراه با سنسورهای پیشرفته مادون قرمز و IMU، Mavic Air یک نقشه سه بعدی را با سنجش محیط زیست در زمان موجود، که به طور قابل توجهی باعث بهبود ایمنی کلی پرواز می شود، ساخته است.

سیستم های پیشرفته کمک به خلبان (APAS)

APAS نتیجه تحقیقات گسترده DJI در محاسبه مسیر پرواز است. کاربران می توانند پرواز به جلو و عقب را ادامه دهند و APAS یک مسیر پرواز مناسب را برای جلوگیری از موانع به طور خودکار برنامه ریزی می کند.

بارگیری چندگانه

علاوه بر IMU های دوگانه، FlightAutonomy 2.0 دارای ماژول های افزون تر برای افزایش سطح ایمنی Mavic Air می باشد. Compass Vision به سیستم ناوبری برای ارزیابی جهت پرواز کمک می کند زمانی که قطب نما دچار تداخل می شود. هنگامی که تنها یک جهت از سیستم های جلو، پایین، یا سیستم دید عقب به درستی عمل می کند، کواد کوپتر همچنان به موفقیت خود ادامه می دهد. دو مجموعه الگوریتم های همجوشی سنسور بر اساس دو سیستم عامل سخت افزاری مستقل وجود دارد. هنگامی که یک خطا به یک مجموعه از الگوریتم ها رخ می دهد، هواپیما به طور یکنواخت به سمت دیگر حرکت می کند تا عملکرد نرمال را از سر بگیرد.

اطمینان بیشتر برای بازگشت به خانه (RTH)

کواد کوپتر مویک ایر با گسترش سیستم های موجود بازگشت به خانه ، امن ترین مسیر پرواز را در طول RTH تضمین می کند. این کار را با ثبت مسیر پرواز در زمان حقیقی خود و هنگامی که سیگنال کنترل از دست می رود، هواپیما به سوی نقطه اصلی حرکت می کند، از هر گونه انسداد سیگنال عبور می کند و دوباره به کنترل کننده وصل می شود. هنگامی که Mavic Air یک مانع را شناسایی می کند، یک مسیر مناسب را برای رد شدن از آن با توجه به ارتفاع آن انتخاب می کند. این مولتی روتور در زمان فرود تصاویر از زمین را با افرادی که در هنگام تیکاف گرفته شده اند، برای افزایش دقت فرود مطابقت می دهد. هنگام فرود به طور خودکار، Mavic Air زمین واقعی منطقه فرود را در زمان حقیقی اسکن می کند، و در صورت تشخیص یک مانع یا آب در منطقه فرود، به کاربر هشدار می دهد و به طور ایمن در هوا شناور می ماند.

 

 

 

عملکرد فوق العاده در پرواز

 

 

 

هیجان پرواز

خرید مویک ایر

 

باتری های هوشمند کواد کوپتر مویک ایرلیتیومی و با تراکم بالا ساخته می شوند و زمان پرواز قابل توجهی را تا ۲۱ دقیقه می دهد.

 

 

 

برای خرید کواد کوپتر مویک ایر به صورت اورجینال و با گارانتی سلامت دستگاه میتوانید با ماهان آرسی تماس بگیرید و همچنین از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی