معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

  • ۰
  • ۰

جدیدترین کواد کوپتر برند MJX پرنده ای است با امکانات فوق العاده و طراحی بی نظیر ! نام این پرنده MJX-906T است کوادی که دارای دوربین FPV و رادیو کنترل مانیتور دار میباشد. به دلیل سابقه بالای کمپانی در زمینه طراحی و ساخت انواع کواد کوپتر و ارائه آن به بازار های بین المللی ، در این محصول جدید نیز به موفقیت های زیادی رسیده است. از جمله امکانات این مولتی روتور به شرح زیر است :

  • سیستم بازگشت به خانه
  • سیستم قفل در پرواز عمودی
  • هدلس مود
  • حرکات 360 درجه

برای اطلاعات بیشتر و بررسی تخصصی تر با ما در ادامه همراه باشید.


طراحی کواد کوپتر MJX-906T

اولین چیزی که این محصول شما را جذوب خودش میکند طراحی بسیار خاص و منحصر به فردش است که در بین نانو کوپتر ها جزو بهترینهاست. ابعاد این کواد ۱۴×۱۴ سانتی متر میباشد. وزن محصول ۳۵ گرم است و بسیار خوش پرواز و چابک میباشد.

مشخصات فنی :

  • موتور : این پرنده دارای ۴ موتور است که از نوع کرولس میباشد و معمولا برای کواد کوپتر ها در این ابعاد از این نوع موتور استفاده میشود.
  • دوربین : خیلی از کاربران دنبال پرنده ای با این ابعاد که دارای دوربین با کیفیت باشد میگردند. اگر شما هم به دنبال همچنین چیزی هستید خرید کواد کوپتر MJX-906T بهترین گزینه است. پرنده با دوربین ۵ مگاپیکسل FPV که کیفیتی قابل قبول دارد و این دوربین در قلب پرنده گنجانده شده و میتوانید عکس و فیلم های بسیار خوبی را برای ثبت کند. این دوربین همچنین قابلیت ارسال تصاویر به صورت آنلاین را روی نمایشگر موجود روی رادیو کنترل را دارد و هنگام استفاده از آن بتوانید بهترین تصاویر را ثبت کنید
  • رادیو کنترل : رادیو کنترل این مینی کوپتر از نوع ۲٫۴ گیگاهرتزی و ۴ کاناله میباشد و میتواند برد معادل ۱۵۰ متر را برای شما فراهم کند. دارا بودن نمایشگر روی این رادیو از امکانات ویژه این پرنده محصول میشود و شما را بی نیاز از استفاده از موبایل و تبلت میکند و به راحتی میتوانید تصاویر و فیلم های خود را درون آن مشاهده کنید.
  • جایروسکوپ : این پرنده دارای جایرو شش محوره با تکنولوژی روز دنیای کوادکوپتر ها مجهز شده که باعث میشود پروازی راحت ، امن و استیبل را تجربه کنید با از سیستم تعادلی این پرنده حیرت زده شوید.

کواد کوپتر mjx-906t

باتری و مدت زمان پرواز :

باتری استفاده شده در کواد کوپتر MJX-906T از نوع ۳٫۷ ولت ۳۸۰ میلی آمپری است و میتواند زمان پروازی معادل ۸ الی ۱۰ دقیقه را مهیا سازد. برای شارژ مجدد باتری میتوانید با صرف زمان ۳۰ دقیقه انجام دهید. برای افزایش تایم پروازی میتوانید باتری یدک تهیه کنید.

شارژر آن یک کابل USB می باشد که باید به لپ تاپ و یا تلویزیون وصل شود . اصلاحا گفته می شود باتری باید به طور غیر مستقیم شارژ گردد تا عمر مفید آن افزایش یابد.

امکانات :

  • حرکات ۳۶۰ درجه : این ویژگی تقریبا در تمامی پرنده ها گنجانده شده است ، که شما با استفاده از جهات مختلف پرنده شروع به چرخش کامل به دور خود میکند. برای استفاده از این آپشن حتما کواد را در ارتفاع مناسب قرار دهید ولی در کل استفاده از این حرکت برای عمر بیشتر دستگاه پیشنهاد نمیشود.
  • بازگشت به خانه : از دیگر امکانات این پرنده بازگشت به خانه یا Return To Home است یعنی زمانی که پرنده از شما دور شده است و شما دید کافی نسبت به آن ندارید یا جلو و عقب دستگاه را پیدا نمیکنید از این ویژگی استفاده میکنید که باعث میشود پرنده به مکانی که از آنجا برخواسته بازگردد البته این امکان به دلیل نداشتن جی پی اس روی دستگاه با خطای چند متری مواجه است.
  • هدلس مود : یکی دیگر از مود های پروازی این دستگاه هدلس مود میباشد یعنی زمانی که شما سر و جهت کواد کوپتر را در آسمان گم میکنید با فعال کردن این قابلیت پرنده مانند کره ای بدون جهت میشود و براحتی میتوانید آن را مجدد کنترل کنید.
  • قابلیت حفظ ارتفاع خودکار : کواد کوپتر MJX-906T با دارا بودن بارومترهایی که درونش تعبیه شده است قابلیت حفظ ارتقاع داشته باشد به این شکل که شما پرنده را تا ارتفاعی معادل ۳۰ متر بالا برده و میبینید که پرنده سعی در حفظ ارتفاع فعلی خود را دارد و شما میتوانید با آرامش بیشتر اقدام به تهیه تصاویر مورد نظر خود کنید.
  • مود های سرعتی : از جمله امکانات هیجان برانگیز این محصول مودهای سرعتی آن هستند که میتوانید با سرعت بیشتری با پرنده حرکت و مانور بدهید و توصیه میکنیم اول به پرنده مسلط بشید سپس از این مود ها استفاده کنید تا پرنده با مانعی برخورد نکند !
  • LED های خاص : هیچ وقت LED جزو امکانات نبوده و نیست ولی این پرنده دارای LED های معمولی نیست ! این پرنده با بهره گیری از LED های یکپارچه و درخشان باعث شده شده جلوه بی بدیری در شب به استفاده کننده اش بدهد.

مولتی روتور MJX-906T

محتویات جعبه :

(مینی کواد – ریموت کنترل مانیتور دار – باتری – شارژر – گارد محافظ – ملخ یدک – )

 

  • ۹۶/۱۰/۱۳
  • مهرداد رئیسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی