معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

  • ۰
  • ۰

یکی از محصولات پرفروش کمپانی cheerson  کواد کوپتر CX-35 است. علت پرفروش بودن این محصول این است که با توجه به قیمت خودش دارای امکانات بالایی میباشد که باعث شده از دیگر محصولات پیشی بگیرد.

کواد کوپتر cx-35 که در سال ۲۰۱۶ با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه شد و از ویژگی های این پرنده باید به قیمت بسیار مناسب ، سیستم پرواز خودکار ، تیکاف و لندینگ تنها با فشار یک دکمه ، قابلیت تثبیت ارتفاع ، قابلیت بازگشت به خانه ، برد ۵۰۰ متری ، ۳ مود سرعتی ، گیمبال تک محوره ، لرزش گیر ، ابعاد بزرگ ، مانیتور ۶.۵ اینچی با وضوح تصویر بسیار بالا و سیستم ارسال تصویر ۵.۸ گیگا هرتزی با برد حدود ۲۰۰ متر اشاره کرد. حال با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی تر این محصول بپردازیم.

طراحی محصول :

طراحی کلی کواد کوپتر CX-35 بسیار مدرن بوده و توجهی هر فردی را به خود معطوف میکند. این کواد ابعادی معادل ۵۰×۵۰ سانتی متر میباشد که البته این ابعاد با بسته بودن گارد محافظ محاسبه شده است. این کوادکوپتر در مقایسه با رقیبان خود اندازه نسبتا بزرگتری دارد ، که باعث بهتر دیدن شدن در آسمان است. جنس بدنه از پلاستیک با کیفیت ساخته شده که باعث میشود آسیب پذیری کمتری در برخوردهای مختلف داشته باشد و نسخه های دیگر دارای مقاومت بالاتری است.

کواد کوپتر CX-35

مشخصات فنی :

این دستگاه به ۴ عدد موتور پرقدرت براش مجهز است. که باعث میشود پرنده هم سرعت بالاتری داشته باشد و هم قدرت بیشتری در حفظ تعادل. وزن این دستگاه در حدود ۴۰۵ گرم است. کواد کوپتر CX-35 دارای دوربینی با لنز ۵ مگاپیکسلی و کیفیت (HD (720p میباشد که کیفیت مناسبی محسوب میشود. البته شما میتوانید اگر از دوربین این دستگاه راضی نباشید نسبت به تعویض آن اقدام کنید و دوربینی تا حداکثر وزن ۲۰۰ گرم روی آن سوار کنید. همچنین این دستگاه دارای سیستم ارسال تصویر لحظه با برد ۳۰۰ متر را داراست. این دوربین دارای گیمبال ۱ محوره است که قابلیت تغییر زاویه دوربین ( بالا و پایین ) را دارد. تصویر برروی یک مانیتور ۶ اینچی با فرکانسی معادل ۵٫۸ گیگاهرتز ارسال میشود.

مانیتور کوادروتور CX-35 تصاویر را به صورت لحظه ای برای شما ارسال میکند اطلاعات پروازی از قبیل میزان شارژ کواد کوپتر و مدت زمان باقیمانده برای پرواز و همچنین حالت تصویر برداری یا فیلمبرداری را نیز به شما نمایش می دهد .

این دستگاه به لرزشگیر ( مانت ) دوربین مجهز میباشد که باعث میشود ، لزرش هایی که ممکن در تصویر شما خلل ایجاد کند خنثی و تصویر با کیفیتی به شما ارائه کند.

این دستگاه دارای رم ۲گیگ به صورت رایگان روی دستگاه است و قابلیت ارتقا نیز دارد ، که میتوانید تصاویر را برروی آن ذخیره کنید. در قسمت زیرین کوادروتور CX35 چراغ های (LED) تعبیه شده است که در تاریکی نیز بتوانید از پرنده خود استفاده نمایید.

خرید کواد کوپتر CX-35

باتری و مدت زمان پرواز :

این دستگاه دارای باتری ۲ سل ۷٫۴ ولت ۱۳۰۰ میلی آمپر میباشد، که نسبت به ابعاد و وزن پرنده تقربیا مناسب است. با دارا بودن این باتری پرنده CX-35 میتواند زمانی معادل ۷ دقیقه را پرواز کند ، همچنین مدت زمان نیاز برای شارژ باتری این دستگاه حداقل ۲ ساعت میباشد ، دقت کنید این اعداد توسط خود کمپانی اعلام شده و اگر در جایی خواندید که بیشتر از این پرواز میکند شک نکنید مطلب مورد نظر فاقد اعتبار است!

رادیو کنترل :

رادیو کنترل کواد کوپتر CX-35 از نوع ۸ کاناله می باشد و سیستم فرکانس آن ۲٫۴ GHZ است . برد رادیویی پرنده به صورت واقعی ۱۰۰ متر است ، همچنین ریموت کنترل این دستگاه دارای ۲ مود پروازی و ۳ مود سرعتی است. جایگاه دکمه ها روی رادیو بسیار مناسب طراحی شده که بالاترین حد تسلط را به کاربر برای کنترل پرنده میدهد. کلید عکسبرداری و فیلمبرداری در قسمت ( راست ، پایین ) ، کلید تنظیم سرعت و کانال گیرنده ارسال تصویر ، کلید Take Off و Landing در وسط داریو قرار دارند ، همچنین کلید تریم ( تعادل ) در اطراف رادیو قرار گرفته است. دکمه تنظیم و حرکت زاویه دوربین و گیمبال هم در قسمت بالا سمت راست و بالا سمت چپ گوشه ها قرار گرفته است . جوی استیک های دستگاه در مرکز قرار گرفته اند. رادیو کنترل کواد کوپتر CX-35 از ۴ عدد باتری قلمی تغذیه میکند.

دیگر ویژگی کارآمد این دستگاه سیستم Return To Home یا همان بازگشت به خانه است ، به طوری که اگر پرنده دید شما خارج شود شما میتوانید با فشردن دکمه Home دستگاه را به جایی که از آن بلند شده برگردانید ، شاید برای شما سوال باشد که این دستگاه بدون داشتن جی پی اس چطور این کار را انجام میدهد ! این دستگاه دارای قطب نمای بسیار دقیقی میباشد که این امکان را میدهد که به مکان اولیه خود بازگردد البته دارای خطایی در حدود ۲ الی ۳ متر نیز است. توجه کنید اگر پرنده از برد رادیویی خود خارج شود به سرعت شروع به نشستن در مکان میکند و سیستم بازگشت به خانه عمل نمیکند.

خرید کوادروتور CX35

از دیگر امکانات :

از دیگر امکاناتی که این کوادروتور نیمه حرفه ای به شما میدهد عبارتند از : هدلس مود ، حفظ ارتفاع خودکار ، سیستم پرواز خودکار ، تیکاف و لندینگ خودکار ، سیستم بازگشت به خانه که با توجه به قیمت دستگاه واقعا مقرون به صرفه است.

محتویات داخل محصول :

بعد از بازگشایی باکس محصول شما باید موارد زیر را در آن ببینید :

کوادکوپتر CX-35 ، شارژر ، باتری ، کنترل و مانیتور ۶٫۵ اینچی ، دفترچه راهنما ، دوربین ۵ مگاپیکسل HD ، رم ۲ گیگ و رم ریدر ، محافظ ملخ ، پایه لندینگ گیر ، پیچ گوشتی

محتویات کواد کوپتر
  • ۹۶/۱۰/۱۹
  • مهرداد رئیسی

خرید cx-35

خرید هلی شات

خرید کواد کوپتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی