معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

معرفی هلی شات و کواد کوپتر

  • ۰
  • ۰

کواد کوپتر CX-30S محصول جدید کمپانی مطرح CHEERSON است. این کواد کوپتر دارای سایزی متوسط است که شما را قادر میسازد در هر مکانی از آن استفاده کنید. این مولتی روتور جزو بهترین پرنده ها در شاخه سرگرمی و تفریحی میباشد که توانسته علاقه ی کاربران را در پی داشته باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این پرنده میتواند به وجود دوربین 3 مگاپیکسلی ، مانتیور HD ، سیستم ارسال آنلاین تصاویر 5.8 گیگاهرتزی ، مقاومت بالا در برابر برخورد ها و از همه مهم تر قیمت بسیار مناسبش اشاره کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کاملا تخصصی به شرح این پرنده بپردازیم.


طراحی کواد کوپتر CX-30S

طراحی کلی کواد کوپتر CX-30S در نگاه اول گویی کوادروتور فانتوم در ابعاد خیلی کوچکتر است و این باعث زیبایی خاص این محصول شده است. این مولتی روتور دارای ابعادی به اندازه ۱۵×۱۵ سانتی متر با محافظ های ملخ میباشد و میتوانید آن را در هرجایی که اراده کنید به پرواز درآورید یا به زمین بنشانید. نکته بعدی جنس بنده این محصول است که واقعا میتوان به آن لقب ضد ضربه دارد شما نگران برخورد پرنده ی خود با موانع نیستید. وجود LED های بسیار جذاب نیز به زیبای هرچه این کوادروتور می افزاید.

کواد کوپتر CX-30S

مشخصات فنی :

  • موتور : یکی دیگر از حیاتی ترین اجزای یک کواد کوپتر موتورهای آن میباشند که کواد کوپتر CX-30S بهترین عمکرد را در این زمینه دارد و از ۴ عدد موتور کرولس تقویت شده استفاده میکند که در مقایسه با رقبای خود بی نظیر است و این موتور های باعث بالا بردن قدرت مانوردهی و استیبل بود پرواز این پرنده میشود.
  • دوربین : این مولتی روتور دارای یک دروبین ۳ مگاپیکسلی است که کیفیت قابل قبولی دارد و با این قیمت میتواند نیاز شما را برطرف کند. همچنین این پرنده دارای ارسال تصویر لحظه نیز هست ، بدین صورت که تا برد ۱۰۰ متری شما میتوانید تمام تصاویر خود را روی مانیتور ۵٫۵ اینچی که روی رادیو کنترل سوار است مشاهده کنید و تصاویر با کیفیت تری را ضبط کنید.
  • رادیو کنترل : رادیو کنترل این محصول از نوع ۲٫۴ گیگا هرتزی بهره میگرد و همچنین دارای سیستم ضد فرکانس تداخلی با سایر دستگاه ها نیز میباشد. منبع تغذیه رادیو کنترل CX-30S از ۴ باتری قلمی تامین میشود. برای بالا بردن عملکرد رادیو میتوانید از باتری های قلمی آلکالاین استفاده کنید. برد این رادیو کنترل حدود ۱۵۰ متر است.

رادیو کنترل CX-30S

باتری و مدت زمان پرواز :

این پرنده دارای باتری با ۳.۷ ولت و ظرفیت ۵۰۰ میلی آمپر میباشد که پرنده را قادر ساخته به مدت ۱۰ الی ۱۲ دقیقه پرواز کند. برای شارژ مجدد این باتری نیاز به ۶۰ دقیقه زمان است و شما به راختی و با هر نوع آداپتور USB مانند موبایل و پاور بانک و حتی لپ تاپ و ضبط اتومبیل خود اقدام به شارژ مجدد کنید.

امکانات :

  • مود های سرعتی : از جمله امکانات هیجان برانگیز این محصول مودهای سرعتی آن هستند که میتوانید با سرعت بیشتری با پرنده حرکت و مانور بدهید و توصیه میکنیم اول به پرنده مسلط بشید سپس از این مود ها استفاده کنید تا پرنده با مانعی برخورد نکند !
  • بازگشت به خانه : از دیگر امکانات این پرنده بازگشت به خانه یا Return To Home است یعنی زمانی که پرنده از شما دور شده است و شما دید کافی نسبت به آن ندارید یا جلو و عقب دستگاه را پیدا نمیکنید از این ویژگی استفاده میکنید که باعث میشود پرنده به مکانی که از آنجا برخواسته بازگردد البته این امکان به دلیل نداشتن جی پی اس روی دستگاه با خطای چند متری مواجه است.
  • هدلس مود : یکی دیگر از مود های پروازی این دستگاه هدلس مود میباشد یعنی زمانی که شما سر و جهت کواد کوپتر را در آسمان گم میکنید با فعال کردن این قابلیت پرنده مانند کره ای بدون جهت میشود و براحتی میتوانید آن را مجدد کنترل کنید ، این مود نیاز به کمی تمرین نیز دارد.
  • جایروسکوپ : این پرنده دارای جایرو شش محوره با تکنولوژی روز دنیای کوادکوپتر ها مجهز شده که باعث میشود پروازی راحت ، امن و استیبل را تجربه کنید با از سیستم تعادلی این پرنده حیرت زده شوید.

کوادروتور CX-30S

محتویات داخل جعبه کواد کوپتر CX-30S

( کوادکوپتر ، باتری ، مانیتور ، نگه دارنده مانیتور ، آنتن ۵.۸GHz ، شارژر ، ۴ عدد ملخ یدک ، پیچ گوشتی ، آچار ملخ ، رم ، کابل دیتا ، دفترچه راهنما )

کواد کوپتر CX-30S

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی